Hera

Måndag v 37
  Veckans ordspråk:

"Livet är härligt för den som har en eller annan att älska - och ett rent samvete."    Leo Tolstoy

Visst är det så!

Kunde inte svika er totalt, visst måste jag in och skriva. Jag har börjat plugga nu och jag undrar redan vad har jag gett mig in på. Missförstå mig inte det är väldigt intressant men det ska ju liksom fastna teorier, skolor och upphovsmän till dem i mitt huvud. Det är värre det...
Toilet Reading

Har lite svårt att skriva nu för jag får liksom titta "runt" våran (M:s)  katt som envisas vid att sitta framför skärmen, antar att hon vill att jag ska sluta skriva och ägna mig åt henne. Visst kan jag knuffa bort henne men hon sitter där snart igen...:-) Vi har en slags hatkärlek till varandra...

Kram på er!

/Hera







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress