Hera

Idolkarusellen är igång!

Hamnade framför tv-programmet idol kväll. Vilka loonyticks säger jag bara..., vet bara inte om det är juryn eller de tävlande jag menar :-)


Om vi börjar med juryn, är det fjärde året de sitter där och lyssnar? Säger väl allt!


Sedan kommer vi till de tävlande... Jag verkligen beundrar många av dem som tar steget och vågar åka dit för att sjunga, många av dem är jätteduktiga andra mindre bra, så är det här i livet. Vad jag däremot inte blir klok på är de som är där för att bara fåna sig, antagligen på grund av något vad de förlorat, för att ... ja vete gudarna. Fast vid närmare eftertanke så må väl det vara, de har ju en anledning men alla dessa människor som totalt verkar sakna självinsikt! Visst kan väl även jag tycka när jag sjunger i duschen att min sångröst låter okey men jag skulle aldrig drömma om att ställa upp i idol för att jag tror att jag är Sveriges nästa popstjärna! Sen vilka kläder en del har... Vojne vojne


Sedan kommer vi till den sista galninge... det måste ju vara jag som trots att jag tycker så här, har tyckt det i alla år ändå sitter och... tittar!


Nej nu släcker jag ner allt, låser, borstar tänderna och sätter mig framför nästa serie. Studio 60 on the Sunset Strip. Första avsnittet var superbra, det andra missade jag tyvärr... Matthew Perry och framför allt Bradley Whitford, jag ser fram emot att se er igen :-)


/God natt från en feberfri och glad Hera!

Anna Henriksson

Jag instämmer på alla punkter,vi satt också och såg det igår. Vissa stunder smet jag under filten och lallade själv för att slippa höra en del av dom, det var så pinsamt. =) Men då finns det ju dom där som verkligen kicks ass. Skönt att du är frisk igen! Kram

stannapannna

tjo hej !Håller med om allt ! mest idioten i soffan ;-) Det var Lunkan !inte O (som tur var för då tror jag jag hade emigrerat) Ha det gott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress