Hera

Helgen som var
Kände mig så himla trött när jag lämnade grannarna på 26:an igår. Vilade en stund på sängen men blev inte bättre. Vi var bjudna till syster yster på surströmming men jag mådde illa bara jag tänkte på det och det blev inte bättre. Fick värsta värk i kroppen plus feber, känner mig väl bättre nu men jag har ätit rätt dåligt....imorgon är jag säkert fit for fight igen!

Mannen kom hem från gårdagens festlighet, glad som en lärka. Jag gissar att han och ett gäng matchomän i sina bästa år har väl gått runt på holmen och burrat upp sig, den ena värre än den andra :-) Ha ha ha !!! Ja ja roligt hade dom haft i alla fall. Skämt åsido, dom har ätit, bastat, pratat och haft jättetrevligt men något kortspel hade dom inte lyckats få med M på, förvånad hade jag blivit om de övertalat honom. (Jag Älskar att spela kort men det gör INTE han)

Imorgon ska jag bege mig på byn för att göra allt det där jag tänkte göra i fredags...väga lillbulten, handla mat (det ekar i kylen snart).

See you!

Obs, uppdaterar presentationen av mig och M med ett foto, ett av de få bilder som finns av oss. Vi lyckas nämligen oftast hamna på varsin bild....av nån anledning!

/Hera

Svägerskan

Jisses vad hårig brorsan är på huvet.Han kan inte ha varit på salong VMP innan *skratt*
krya på dej!!

Hera

Ja, visst är han söt!!! Han säger att han inte kan ha så nu för han har mindre hår numer men det vete katten. Det var rätt tunt då med :-) Fotot är taget vid ett midsommarfirande i Strycken som jag aldrig kommer att glömma...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress