Hera

Glamoröst liv....

Igår blev Lillbulten jättesnorig, somnade som klubbad efter vi varit och uppvaktat grannmannen på 26:an som fyllde 50 år. Sedan vaknade hon MINST varje timma och grät för att näsan var tätt. Jag försökta få ut det, hon HATAR när man rör hennes näsa så hon blev vansinnig, spottade, fräste och fnyste med det perfekta resultatet att hon omedvetet snöt ut lite. Jag torkade igen osv. sedan somnade hon förbannad och utmattad och sov.....på sin höjd en timma igen. Så har det snurrat på hela natten till kl halv sju, då hade vi sovit klart för innan halv åtta hade jag bytt tre rejäla blöjor.

Nu har Hästtjejjen gått till skolan, Lillbulten somnat och jag tittade mig i spegeln....jag sminkar mig så sällan numer så jag hade glömt att jag piffat upp mig innan kalaset igår men hade ju givetvis glömt att ta bort det igår kväll.  Gammalt smink och trötta ögon....ingen vacker syn...

Nej jag tror jag går och vilar en stund jag med Woman In Rollers 

/Hera



Anna

Visst är det dejligt sånna här mornar. Har haft liknande natt,inte lika många vak dock och även jag skådar gammalt smink runt ögonen. LOVELY =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress