Hera

Sorsele- Världens barn
Jag gratulerar Sorselianarna eller rättare sagt jag respekterar verkligen dessa givmilda personer! Sedan vilken marknadsföring för kommunen!!!! Måste ju vara enbart positivt att bli omnämnd i direktsänd TV med ett helt gäng tittare i det sammanhanget! Ni har förtjänat det plus att många kommer att få hjälp!

Hörrni mammabrudar som fortfarande ammar, det är akut brist på bröstmjölk i Stockholmsområdet, det är bara att leverera för er som kan!  :)

Vi har vart hos M:s föräldrar i helgen, M:s systerdotter "räkan" blev döpt...hon var så fin:), det var skoj att träffa svågerns släkt...de flesta av dem bor i Haparandatrakten...de flesta åkte dessutom över dagen...endast 40 mil enkel väg :)
Trevligt att bli servad med allt i helgen...så jag har haft det bra:) Hästtjejen var lite ledsen när vi åkte för hon hade inte hunnit vara hos "räkans" föräldrar så mycket som hon skulle ha velat...men det kommer ju ett höstlov strax!

Annars så vi har ätit kakor, tårta, gòmat, kakor, tårta ,gòmat, kakor, tårta....så man är lite..däst!? Var orolig att det skulle vara halt nu på vägen hem (kom hem vid 20.30) men det gick bra! Lillbulten var vaken hela tiden (förvånad är jag) så hon kommer nog att sova i natt med!

Nu har jag lite att stå i....så jag återkommer imorgon!

Hej då
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress