Hera

Smart Viasat!
Jag avskyr telefonförsäljare!!

Därmed har jag Nixtelefon, jag ligger i ett register så inga försäljare får ringa mitt nummer såvida jag inte redan är kund i företaget de säljer för.

Jag har nej tack till reklam i brevlådan, en riktig höjdare :)

Däremot så översköljs jag av reklam via tidningar, tv och internet. Det räcker för mig, upplever inte att jag missar något...

Sååå nyss ringde en kille och ville göra en undersökning via telefon, fem snabba frågor. Ok sa jag, går väl snabbare att svara än att ursäkta sig och tacka nej.

Frågorna var typ..
Har ni digitaltv via box?
Ja
Hur många tvapparater har ni?
En
Då är undersökningen slut, Viasat som beställt undersökningen undrar om de får kontakta er med ett bra erbjudande, går det bra?.....

!!!
Tror dom man är dum eller? Det där är ju också telefonförsäljning!
Vad hade hänt om jag sagt ja, skulle han ha bytt keps och sagt jaa men då är jag försäljare nu såå...

Nej, Canal Digital får stå ut med mig ett tag till :)

Gahhh
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress