Hera

Nattskata
Det är jag det :)

Den här tiden trivs jag att sitta uppe i min ensamhet, barnen och katten sover. Tyst och lugnt :)

M jobbar som bäst i skogen just nu...stackaren, han är ingen nattskata...

Jag försöker renodla mina e-postadresser...har pysslat hela kvällen, har ju flera stycken och det är ju dumt...är nu nere på två. En jag använder mycket och en lite, men jag kollar båda varje dag! Sen har jag kollat om man kan ha bredband och tv via telejacket där vi är intresserade av att köpa ett hus och enligt förhandsbesked så kan man det. Så ni slipper mig inte här ute i cyberrymden :)

Låter som att vi ska flytta imorgon...så är det ju inte, vi har ju inte ens köpt ett hus än. Sedan ska ju hästtjejen gå ut sjätte klass...som hon just börjat :)

Hon har levererat lite jultidningar idag, sedan var vi bjuden på middag hos min mamma. Gott!

Nej, nu ska jag nog ge mig... God natt!
/Hera 
Förresten, krattar ni på våren, hösten eller både och?Raking Leaves
Anna

en annan nattskatta som väntar på att publicera min nya blogg layout =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress