Hera

Mitt djursjukhus
Hästtjejen fick bl.a. ett pc spel som tack för att hon sålt jultidningar, det heter Mitt djursjukhus och påminner lite om mitt favoritspel med stort F : The Sims.

Det är riktigt kul, lite tjejigt men kul! Man undersöker kaniner, hundar, katter, grisar och hästar, ställer diagnos och vårdar dem.

Hästtjejen spelar varianten där man löser uppdrag, olika scenarior. Hon spelar och kan få typ en miljon för att hon vårdar en kanin i några dagar, sedan kan hon köpa saker...ny disk till informationen eller en röntgenapparat av värsta slag. Jag  valde att spela fritt, min veterinär är nu fullt utbildad, har en assistent som även den är fullt utbildad och det mesta jag fått är 35.000:- i ersättning för att ha vårdat en häst! Så jag hankar mig fram och får köpa billig utrustning och omodern soffa osv.... orättvist :)...ja ja, det gör kanske att jag är mindre sugen på att spela...
/Hera


http://www.panvision.se/o.o.i.s?id=33&product=16837KS0166
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress