Hera

Måndag V 41

"När vi är oförmögna att finna ro inom oss själva är det ingen idé att söka efter den någon annanstans."
Francois de la Rochefoucauld


Ny vecka, nya härliga utmaningar och möjligheter!


Många är deppiga nu när det är höst men jag älskar det. Det är mörkt och mysigt på kvällen och då kan man tända en massa värmeljus.... det är härliga färger ute, luften känns frisk...underbart!


Denna vecka måste jag lägga in mitt utkast i klassrummet på webben, ska på ett S-möte på måndagen, babysim och lunch på tisdagen och dop i helgen. Därför måste jag vara väldigt fokuserad på att läsa de lediga stunder jag har för det börjar dra ihop sig.


Det är 4 ½ vecka till tentan, innan dess ska jag även ha skrivit pm:et klart, sedan går det bort en dag till högskoleprovet en till kurs i Skellefteå en till skattenämndsmöte en till ett Stockholmsbesök, ett dop, min födelsedag, fira en fyrtioåring, en höstfest....sen kan det ju vara skönt att bara vara och framför allt....jag är föräldraledig för att jag har en åttamånadersbebis att ta hand om! Å en tolvåring med...


Men med god planering så går det säkert jättebra!


Ha det!

/Hera

Stannapanna

Hmmm du verkar ha fullt upp !!!
Håller med om hösten !!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress