Hera

Lev!
Inget särskilt händer här, Hästtjejjen är fast i Stensele och tar sig inte hem.... det är ju så där när man inte ringer farfar i god tid och frågar om det går bra att han hämtar en viss tid. Hon verkar tror att han driver en taxifirma, bara att ringa, han hämtar...farmorn är nämligen rätt duktig på att prata i telefonen...länge. Hästtjejjen ringer och det är upptaget. Det finns de som åker upp hit senare ikväll men hon vill hem nu...löser det sig inte får jag gå till grannen och be henne sitta barnvakt en stund så att jag kan hämta...

Jag lärde väl mig också något, nästa gång skjutsar jag inte dit henne om hon inte har skjuts hem...eller är beredd på att vänta så hon kan samåka...samtidigt tycker jag att hon är så snäll som tar sig tid att vara där en extra kväll då och då för att leda en häst åt en nybörjarelev...det är ju egentligen föräldrarnas jobb men de vill eller har kanske inte möjlighet...Hon känner säkert också att andra har hjälpt henne så hon vill ge tillbaka.

Passar på att tacka hennes farmor och farfar för allt, ni är toppen!!! Tack för att ni har möjlighet och vill hjälpa oss.



En som står mig väldigt nära fick ett sämre besked än önskat på en slags hälsokontroll igår.
Känns inte så bra, för någon...

Var rädda om er själva och varandra!


image109
 
Kram
/Hera
Anna

Vilken go rumpa =) Så söt så man smälter!

Svägerskan

Men du, va söt hon e! Vill pussa NU!!! Kom Hästtjejjen sig hem igår?? Tur hon får moppa inom inte allt för många år *ler* Alltid jobbigt när någon närstående får tråkiga besked. Kram och ses i helgen! När kommer ni?

Hera

Hästtjejjen avgör, hon går på lektion 18.00 de skulle hoppa och det vill hon inte missa...men hennes senaste bud är att hon skippar det ändå...hon slutar skolan 13.30...dock har jag Hmpf..."mutat" henne med ett par byxor i Lycksele... Är man en bra mamma eller?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress