Hera

Kalles kaviar...banan...?!
Läste på Magnus Ugglas blogg att Kalles kaviar banan finns, trodde det var ett skämt faktiskt (han skojar rätt mycket...) men såg på Konsum igår att den faktiskt fanns. Jag och Hästtjejjen är Kaviarfantaster, så vi tycker att de här blandningarna inte är riktigt ...passande. Kaviar ska va kaviar! Men jag är nyfiken....har någon av er smakat den? Såg just på tvreklam där de lovar att den är god!

/Hera
Anonym

jag har inte smakat den men skulle gärna vilja, bara för att se hur den smakar liksom ;] ha en trevlig kväll

vicky

Jag håller med fullständigt.På nåt sätt känns det som de ljuger när de säger att den ska vara god=)

Anna

Nä alltså jag jag minns fortf A´s "tjock period", då hon frågade allt och alla varför dom var så tjocka. Kända som okända människor, det hoppas jag M hoppar över =)

Maria

Jag känner mig åxå väldigt tveksam, men lite sugen på att testa bananvarianten... Vi får väl träffas nån kväll alla bloggmorsor och ha kaviarprovning =)

Stannapanna

Jag är med ska vi prova vitt vin till ??? ;-))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress