Hera

F*n..j*vl* sk*t.......sk*l t*m*f*n

 Har tillbingat hela lördagen till högskoleprovet...och det har gått jäääätttteeedåligt!Mean
Första två delproven var läsförståelse, först på svenska sedan på engelska, det gick värdelöst. Kändes som hjärnan inte vaknat...vet inte vad jag ska skylla på...

Jag har gjort högskoleprovet år 2000, då kändes det som det gick jättebra...

Har rättat nu här hemma och det gick som det kändes...till och med ordförståelsen som kändes ..i alla fall bra... hade jag 75% rätt på (det blocket var ju enkelt...) nej det här var inte kul!

Nej, M har slagit upp ett glas vin till mig nu...så till och med jag som tappat fart när det gäller alkoholkonsumtionen säger skål!

Antal rätt jag har räknas som råpoäng, hur många normerande poäng det blir få vi se om fyra veckor, återkommer!

/Hera

PS (i morse var det kyligt så jag använde mina nya "sportbyxor" :)  )

Anonym

helt rätt att du öppnat upp en flaska vin.
Skål på dig och hoppas att provet gick bättre än du tror:)

Anna

Det slog mig igår kväll att jag också borde gjort provet men när jag läser din blogg kanske det var lika bra jag inte gjorde det =) Vad fin bloggen blev, jag är impad!!

Hera

Tack snälla du :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress