Hera

Dagen efter!
Idag är det lite dagen efter!

Igår kväll gav vi oss iväg på krogen för att äta väldigt god mat och fira den blivande 40-åringen. Det var jättetrevligt! Senare på kvällen gav vi oss av till hennes brors garage, där satt vi och skrålande hela natten, karaoke säger jag bara :) så man är lite hes idag. M och lillbulten gav upp vid halvtolv, jag och Hästtjejjen höll i till halvtvå....så man är lite trött....numer är man inte van att vara ute så där sent :)

Tänk att det är så kul att sjunga, fast man inte är bra på det...sjunger hellre än bra så att säga!

Så till er som var där...vi hade jättetrevligt, tack så mycket för igår!

M har läst igenom mitt PM, så ikväll ska jag skicka in det till min handledare...waaa vad spännande igen:)
Själv är jag lite mallig för jag fick till sidnumreringen som jag skrivit om tidigare, fråga mig inte hur jag gjorde, be mig inte göra om det!

Nu har vi eventuellt ett hus på G i Vindelns kommun igen....vi får se om det klaffar den här gånget (håll tummarna)

Kram på er/Famous 1
Hera
Anna

¨Håller alla tummar =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress