Hera

Blir det nåt husköp?
Den här gången är det nära, tror till och med att nu blir det av!
Fast jag törs inte ropa hej förrän ...hur det nu var...åhhh vad spännande!
Ni ska få veta så fort vi satt namnen på papper :), var det är, hur det ser ut osv.

Har svårt att koncentrera mig på pluggandet, har börjat fundera på vilka saker vi kan börja frakta iväg...t.ex sakerna på vinden, i förråden...hmmmm

Var förbi på mitt jobb idag, läste av lite e-post, närmare 1000 st var det :)...
Nej jag läste dem inte utan raderade bort allihopa! Synd att jag inte kollade hur många jag fått förra gången jag suddade... Det kan nog vara värt att fundera på mängden e-post för min kära arbetsgivare...vad jag menar är att hade jag jobbat så skulle jag ha läst igenom alla plus att det skulle varit ännu fler i det fallet...det är inte lite tid man lägger ner på det istället för kunder.....samtidigt är väl e-post effektivt om man jämför med förrut då mycket kom i pappersväg. Jobbet jag har innebär en hel del kunskapsinhämtning så det hör ju till :)

 Leaf Pile  Hur har ni det med lövkrattningen? Inte många har röstat  än...
Kramar Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress