Hera

:-) Helg...
Då tar jag helg...det känns så eftersom M kommer hem snart, han jobbade till 15 idag, sedan har han ett par timmars bilkörning...

Imorgon bär det av till Stockholm igen, andra besöket på Brunkebergstorg. Ska nog hinna med glass den här gången också, sedan tar jag bra skor så att jag kan gå mycket :)

Idag har jag kompletterat mitt PM med bilagor, källförteckning och fotnötter (heter det så?). Jag är full av beundran för dem som skrev böcker förr på vanliga skrivmaskiner...(gör Guillo det än?)...tänk er....oj jag skulle ha skrivit in det för tre blad sedan...  :-)

Lillbulten snorar och hon kraxar..rinner lite ur ett öga med...ingen feber. Hästtjejjen åkte för att bada...jag hade bara 12,50 hemma, hon 1,50...så hon skulle låna en krona av sin kompis för att ta sig in :-) ja vad säger man i denna kontokortsvärld!

Får se om vi hörs någe mer nu....har lite fullt upp ett par dagar

/Hera Leaf Pile 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress