Hera

Slutbetyg på Företagsekonomikursen blev....
A = mer än 90% på hela kursen
B= mer än 80
C= mer än 70
D= mer än 60
E= mer än 50



  .......................Jag fick ett B...och är så glad  Bounce



Jag vill passa på att tacka Bengt-Håkan Wiklund på Texab som tålmodigt svarade på mina frågor under intervjun som jag gjorde. Mitt PM handlar om just det företaget och heter:  " Tärnafjällens exploaterings AB (TEXAB), Tärnafjällens dynamo?"

/Hera
Anna

Vad duktig du är Hera!!!! Ja det var värre än hemkst, men nu är det över! Inget babysim för oss igen för hon äter ju penicillin. Känns trist att missa så mkt men men så är det =)

Svägerskan

Tjoho för dig!!!! Vad härligt! Nu kan du sova lugnt för den saken! Vad kul att det gick bra för Pappa oxå!!! Ännu en lättnad! Såg att det gick lite på tok för min papps dock... Han såg rätt kul ut på huvet! :D

Hera

Men du...värsta jacket!!! Försökte säga att han skulle åka in till vårdcentralen så att de kunde tejpa ihop...men inte!

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress