Hera

Scocco och Uggla



Jag har väl aldrig varit någon big fan av Magnus Uggla men hans blogg läser jag varje dag, jag tycker att den är så kul! Däremot har jag alltid diggat Mauro Scocco, det är nog något som min storebror rår för. Han och hans lillebror brukade lyssna på Ratata när jag hälsade på dem i deras ungkarlslya på Frösön!

Nu har de, Scocco och Uggla, talats vid för första gången någonsin. Klicka på länken och se hur Magnus Uggla beskriver mötet!

/Hera

Maria

Jag diggar åxå Ugglas blogg =)
Kl sex hos Stina på gatan breve din... Fattar du?? Ring på min mobil annars, nr står i katalogen =) Ta med valfri spritbaserad dryck för 70-100:-

Hera

Yepp!
:-)

Storjägarn´

Hej....för att vara exakt är min pappa ochså från Juktån.. :-)
Hon som har skrivit Väninnorna och Kung Carl och jag är kusiner och har samma farmor och farfar från Juktån :-) Då kanske du kan lista ut släktet.:-)

Mohanna

Måste bara
få säga "Thank you" för din länk till den fantastike blogghjälpen. Alltså det är hur skoj som helst ju. Vissa saker måste man dock klura på en stund men oj vad hjärnan får arbeta.
Syns ikväll då kanske.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress