Hera

Sanningens minut...
...är snart här...men jag är förberedd :)


Nja det är inte så allvarligt, dock i fokus för mig just nu.

Jag har packat Lillbultens packning inför morgondagen, hon ska vara hos sin mormor.
Jag har handlat kolsyrat vatten, minismå kexchoklad, tar med mig en klementin, banan och ett äpple.
Jag har packat ner radergummi, blyertspenna och extra stift.

Dock har jag inte läst så mycket som jag borde, har gjort några gamla tentor på prov idag...vill inte ta ut något i förskott men det känns inte alldeles strålande.
Tänk om det vore så att om man bär runt på en bok, har den bredvid sig på natten osv. så skulle kunskapen överföras till hjärnan. Då skulle jag spika tentan imorgon, nu funkar det dock inte riktigt så...jag har bara mig själv att skylla!

Såååå, vi hörs i detta forum imorgon efter detta är gjort!

So long everybody!
/Hera Rolling Eyes 
Lizaloop

tackar för det....ja vi brukar ALLTID vara tjusiga på halloween dansen och för typ första gången var det ju inte bara vi som klätt ut oss... nästa år...då kommer väl du oxå utklädd ;)

Anna

Håller alla tummar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress