Hera

Puhhh
Precis så känns det... uppe sent för att läsa inför tentan idag...upp tidigt för att fixa allt, lämnade lillbulten hon sin mormor vid 8 sedan bar det av till lärcentrum. Jag var inte nervös för jag visste att jag läst på tok för lite (gav väl mer eller mindre  upp) men nu när det är gjort så känner jag att det där gick nog vägen! Frågorna var precis på det jag åtminstonde hade läst mer ordentligt....

Kitty 3WAAAA, jag blir tokig på den där katten, nu kräktes hon igen! Torrfodret tog slut igår eftermiddag så jag har gett henne mjukmat, köpte hem torrfoder och gav henne LITE nu...hon glufsade i sig allt och så upp igen! Jag säger bara det, så fort M flyttat in i huset dit vi alla ska flytta så småningom så flyttar HANS katt!

Var var jag...det gick nog bra, så var det... väntar fortfarande på svar på PM:et, ska komma innan veckans slut!

Jag har klippt mig också :), hon plattade ut mina lockar ...jag är jätteolik mig,  just nu i alla fall :)

Vi hörs!
/Hera
Maria

Kan du inte fota nya frissan å lägga ut en bild???

Svägerskan med samma namn

Jaaa! Få se frillan!!!! Å skönt att tentan e gjord! Vi har tokhållit tummarna hela dagen!! :D

Hera

Njae...jag gör mig som bäst live vet ni väl :-) sen kom det fram fler "seniorslingor" så Hästtjejen ska hjälpa mig att färga håret imorgon...
Jag har ju inte gjort det sedan jag blev gravid så...det är på tiden!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress