Hera

Orolig
Hur mycket ska man skriva, lämna ut sig och sin familj?

Jag har skrivit om det mesta men inte så mycket om mina föräldrar, syskon osv...samtidigt händer det ibland andra personer saker som berör mig starkt och då känns det ...falskt, oäkta..att inte skriva om det här. Hera blir då någon slags låtsasperson som inte är med om tråkiga saker...

Vad jag vill säga (fast jag vet inte om han vill att jag berättar det ) är i alla fall att min pappa åter igen har trubbel med sitt hjärta, som så många gånger förr...så besöket på sjukan i morse blev ambulans till Lycksele...han är i goda händer och får all hjälp han kan få...men vi, hans familj är ändå givetvis jätteoroliga...

 Walking Home Crying
Hera 
Maria

Hoppas allt går bra med pappsen

Anna

Hoppas att allt ordnar upp sig!! Skickar en jätte kram till dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress