Hera

Måste få pysa lite!

I morgon ska vi skriva kontrakt på huset. Vi sitter inte i sjön utan har ju redan ett hus...vi är dock lovade att vi får   "flytta in" imorgon, flyttstädat och klart. Jag är ivrig som tusan! (som vanligt...)

M pratade med säljaren idag, han skulle nu inte städa ut förrän på söndag...PÅ SÖNDAG, då ska ju jag lägga ut mattor, sätta i hyllpapper, hänga upp fönsterlampor...jag har ju för sjutton till och med köpt en ny snygg julstjärna på fot! Jag blev ju stortokig!!!! ShockedNästa gång jag ska dit är till första advent, då ska vi dessutom på en fest, så då hinner jag inte så mycket.

M: - Men bli inte arg på mig!
Jag:  Vem ska jag bli arg på då!!!
M:- På säljaren!
Jag : - Men du sa säkert inget till honom!!! Du visste ju att vi skulle dit på söndag !!! , Nu lovar du att du talar om att jag ska göra det där så dom måste vara där TIDIGT på morgonen!!!
M: Ja men jag sa det men ...ja ja, jag ska säga det...men spela roll...
Jag: Säg att pappa är med, dina föräldrar kommer säkert också, inte vill dom väl städa när alla vi är där!
M: Ja, jag hör vad du säger....

Jag har redan skrivit på kontraktet så jag träffar inte säljaren i morgon...
Skulle inte tro att säljaren sitter och läser min blogg :-) men gör du det så .....visst är ni klar med åtminstone nedervåningen innan vi dyker upp?

Åhhh, vad skönt att jag fått pysa ur mig lite....nu ska jag sova gott!

(Stackars M som fick ta värsta ångan...!...sorry, jag vet att du gör så gott du kan...jag skulle inte göra det bättre)

/Hera

Namnen

Haha! Brorsan har det inte lätt!!! Men jag förstår att du blir pissed!! Hör av dig om du inte vill ha picnicfika med mjukkakor... Förresten! Behöver ni låna ett köksbord och några stolar att ha där? Vi har x-tra på vinden! :)

Hera

Vad snällt...vi har dock det mesta :) M och jag saknar något att sova på (fast jag tror vi skulle få låna den han använder hos era päron)....och en barnstol...

Nog skulle det vara gott med fika, men glöm inte att ta med inneskor...kan tro att det är lite svalt där...
:-)

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress