Hera

Måndag V 48
Fullspäckat schema!
Känns det för mig som är föräldraledig...
Måndag skriver jag på köpekontrakt.
Tisdag så ska Hästtjejens klass servera fika på kommunfullmäkige genom mig och några andra "daglediga" föräldrar!
Arla onsdagmorgon åker jag och lillbulten till Bodarna, med oss tar vi Zambina :-) hon flyttar in där med husse nu!  Måste söka fram ett gossedjur till Hästtjejen som substitut, annars lär väl inte hon kunna sova ordentligt..får kanske fylla den med sand så det känns som det är något tungt som ligger på henne (vilket hon är van)
Onsdagkväll tänker jag lyssna på Mona Sahlin i Lycksele.
Lördag ska M och jag på en FEST Cheers, ska bli kul med lite annat att tänka på!

Mina jobbarkompisar ska också ha fest på lördag, men jag hade redan tackat ja till den här festen innan de bjöd in mig så jag missar den Depressed    Saknar er! Polarna här i Big Lake ser jag skymten av ibland men ni andra har jag inte sett till på länge...åh vad jag saknar er, allihop!

Miss U
Måste fixa lite praktiska saker med när det gäller Bodarna. T.ex välja elbolag, telebolag, ja men ni vet ju hur det är!

Förresten Amren& Fredriksson, jag kallar det inte för Bodarna...det är så tokigt att det heter Bodarna! :-)

/Hera


Samvetsfråga!

Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga: "Jag önskar att jag hade" eller "Jag är glad att jag gjorde"?
Zig Ziglar
Stannapanna

Jag är glad att jag gjorde !;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress