Hera

Måndag V 45

Big moment!!!


Ny härlig vecka!Father?s Day Gift

8:e babysimsgången på tisdag, tenta torsdag och slutligen att inte förglömma farsdag på söndag!


Känner mig lite kluven denna dag,  sprittande glad men ångestfylld. QUE?  

Varför?
Väntar fortfarande på svaret på PM:et som är en del av kursen jag går.
Har tenta på torsdag och jag har läst på tok för lite! (Inget alls sista veckorna)
Ska ju köpa hus som ni vet!
Måste/vill gå igenom förråd, vind och garage och saker här inne för att se vilka extrasaker och möbler vi har så M kan bo i det nya huset på veckorna istället för hos mor och far sin. (på tiden...)
Borde skriva klart mitt CV för jag borde ju söka jobb i Vindelntrakten...
Förresten, dessutom ska jag och lillebror köpa stuga i veckan :) av våran mor, den står på pappas mark i kolonin som jag tidigare skrivit om! 
Hus, stuga...Hej då alla pengar :)   ....ses nån annan gång hoppas jag :)

Fokus denna vecka (förrutom att jag tar hand om lillbulten så klart)  är dock TENTAN!

Avslutar med veckans citat:
Douglas Adams säger...
" Jag älskar deadlines.
           Jag älskar det svischande ljudet de gör när de flyger förbi."

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress