Hera

Hyllpapper?
Söndagmorgon så åker jag till Bodarna, då vill jag lägga in hyllpapper i köksskåpen. Var köper man sånt?
Inte på Konsum i Storuman, Jysk, Dollarstore (de hade 5 pytterullar självhäftande hyllpapper, det vill jag inte ha!), Granngården.

Det är nog inte så modernt med hyllpapper, men det skulle kännas fräscht!

/Hera
Svägerskan

Tycker mig ha sett hyllpapper på Ica i Vindeln! Kan ha fel, men dubbelkollar imorrn. Annars får du fråna mor & far om dom kan kolla i stan imorrn!

Åm

Hej,

jag tror faktiskt att det finns självhäftande papper på Gunnarssons Färg. Köpte där för något år sedan. Kan ju vara värt och kolla =)

Hera

Ica i Storuman hade svart!!...hyllpapper..lite häftigt kanske...jag hade tänkt mig nåt gammeldags i gammelhuset...svärmor skulle kolla i Vindeln så vi får se vad det blir!

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress