Hera

Glamour
Kikade på ett avsnitt i eftermiddag. Den här serien kan man se ett avsnitt i månaden, trots att det går minst ett per dag. Saker och ting brukar inte hända så snabbt. (Tänker alltid på lillebror när jag ser programmet för han har sagt att det är en sjuk serie för folk pratar med sig själva, högt.)

Nog hade det hänt saker dock. Sist jag såg så skulle Brooke gifta sig med Eric, nu skulle hon gifta sig med Ridge! Han som lovade Taylor att det var hon som gällde! Nick var där och bedyrade sin kärlek och ville att hon skulle gifta sig med honom istället! Vars tog Taylor vägen nu då? Jag fattar ingenting. Brooke har dock tidigare redan varit gift med både Eric och Ridge, blev nyfiken på serien och gick in på CBS hemsida. Dom hade en bröllopslista, det visade sig att alla varit gift med alla...nästan i alla fall. Sedan undrar jag vad det är som är så fantastiskt med Brooke, varför är alla män i serien så attraherad av henne? Vad säger ni killar därute, är hon så himla snygg? Jag har frågat M, han säger att hon är jättesnygg. Jag tycker Taylor är finare, nja kanske inte numer...hon ser lite ...Botoxad ut...men förrut!

Brooke, jag tycker hon är vacker...men det är ju alla i serien Glamour.

Annars tycker jag killarna är lite läskiga, jag hurves när jag tänker på Ridge och Nick...

/Hera
Magdalena

jag brukar också se glamour en gång i månaden, räcker gott, irriterar mig nog ändå :-D
men visst är Brook snygg, det man kan fundera över är om männen i serien är riktigt kloka?!
men som du skrev, alla har ju varit med alla så det verkar ju inte ha någon större betydelse.

Maria

Jag nöjer mig med att se ett avsnitt varannat år ungefär, man hänger med ändå!!!

Mohanna

Ja det va mitt favvo när jag va i USA och tidigare i Skeå. Så nu är det nästan lite nostalgi att se det.
Ha nu en bra helg så tar vi hand om rådjuren så länge.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress