Hera

Fredag :)

Hallåj!
Idag är det fredag!!!! 
  M kommer hem ikväll, efter han skrivit papperen med säljaren. Hästtjejen och hennes kompis lagar middag i eftermiddag, Tacos blir det. Sedan ska jag skjutsa ner dem till stallet.

Idag är det fem veckor sedan jag skickade in mitt PM till kursledaren för bedömning, det är två veckor sedan jag började förvänta mig ett svar. Det är en vecka sedan hon lovade svar...men inget svar har jag fått. Om en vecka så är vi lovade svar på tentan...undrar hur det blir med det?  Tänk om man får backning på PM:et, det känns som man lämnat det där bakom sig så det blir segt att ta itu med det...men jag kommer inte få underkänt :) ha ha, kaxig är jag!
Det är ett tag kvar till att man börjar grilla...Weekend BBQ

Ha en trevlig helg!
/Hera

Anna

åhh vad jag skrattar åt dit tidiagre inlägg, skönt att fler än jag kan "pysa" =) Du är kul du =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress