Hera

Tisdag, simmar lugnt!
Besviken är jag...........
Sjukgymnasten kunde inte.... fick nå´t förhinder.. så jag är lika orörlig lik förb***t. Gå må vara ("hypplar" fram) men när jag ligger ner och ska sno mig runt så känns det som om någon sticker kniven i mig.... knappast något fel som är hälsosamt att gå med...Ibland blir jag lite orolig, tänk om det är något annat fel, invärtes menar jag...

Tur att Syster yster kom och muntrade upp mig! Vi pratade om  vägskäl man kommer till i livet, då det är dags för förändringar och val. Gemensamt vi har är att vi båda står vid ett varsit stort sånt just nu (eller kanske vi står i samma vem vet :-)  Mer om detta framöver, när vi vet mer! Oj vad allvarsamt det blev, tro inte det värsta! Det handlar bara om hur man vill bo i framtiden, inget annat!
Tur för kaninen Simpson var i alla fall att Syster ysters två yrväder gav honom vatten, annars hade han väl kurkat in så att säga.

Det positiva i kråksången är att det blev ingen stress till simhallen, vi hann gott och väl dit. Lillbulten, hästjejen och hennes bästis plus mig själv gick på sista småbarnssimmet före semesterstängningen. Det var kul! Tredje gången för lillbulten, fotade lite (ser du mannen jag tappade inte kameran i vattnet, den du! )
 

Vattnet kanske inte smakar så gott... :-)
Den sista bilden på hästtjejen är så härlig tycker jag!
Några djupdykningar har vi inte testat utan vi håller oss på ytan.....vi simmar lugnt!

Om man klickar på bilderna så blir de lite större.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress