Hera

Måndag, count-down

Måndagkväll

Nedräkningens tid är här!

M jobbar tre dagar till, sedan har han semester.
Enligt www.familjeliv.se har min svägerska 10 dagar kvar till förlossning.
Det är såååå spännande :-)

Jag tror att det blir en pojke, får se om jag har rätt.
Det är inte för att magen ser ut på ett visst sätt, hjärtljud eller andra tecken som folk brukar "spå" efter utan det är bara en känsla jag har....

Jag HAR varit till sjukgymnasten idag, oj oj. Jag är väldigt öm just nu men det ska väl vara värre innan det blir bättre...Jag tycker om att bli ompysslad, få massage och så men just när jag vet att det kommer att låta brak knak så tycker jag det är så obehagligt. Jag vet också att det är bättre om jag slappnar av så jag tänker just slappna av,  slappna av,  slappna av... hur avslappnad blir man då? Nu är det gjort i alla fall och jag är väldigt glad för det.


Veckans citat:

"Att djupt älska någon ger dig styrka. Att vara djupt älskad av någon ger dig mod."
 Lao-Tzu

Ha det!
/ Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress