Hera

Helgen som var

Vilken helg!

Vädret har ju varit underbart en tid tillbaka, i helgen likaså.
Vi har färdigställt grävning runt huset i helgen, fått bort de stickiga rosorna ut mot vägen + putsat fönstren (Mannen med stort M fixade det)

 (Det här har jag grävt!)

Vi hade besök av M:s föräldrar i lördags + att mina kikade förbi för ett ögonblick, då var det fullt ös här hemma alla högg i och hjälpte till där det behövdes så vi fick massor gjort! Mästertraktorföraren Roger gjorde underverk! Tack tack!

På kvällen gick vi ner till båthamnen för att testa gummibåten M köpt, det var kul men man blev inspirerad av att köpa en STOR båt.... igen. Vi har pratat om det förrut, att det skulle bli som en sommarstuga fast man kan ta med sig den OM man skulle flytta... ja ja visioner måste man ha annars är det inte lönt att leva!

När gästerna åkt hemåt så fikade vi hos grannarna på 26:an, där är det alltid trevligt att vara men jag fikar där så ofta så jag får nog börja ta med mig kaffe snart...

Igår tog vi beslutet om resan till Sandvikens vara eller icke vara, efter en hel del vånda så kom vi dock till slutsats:
Vi åker inte. Sorry big sister!
Tackar för inbjudan och vi kommer att tänka på er ....vi kommer oxå att sakna er ... räkmiddagen före midsommarafton, sillfrukosten på morgonen, fisketävlingen och lekarna...nja kanske inte lekarna ......bastukvällarna         :-) Att få se hur mycket Johan har växt sedan sist osv.
Vill dock hälsa till alla ute på holmarna!!!!!!!! Speciellt Håkan och Lena!
Tro inte att ni slipper oss i framtiden dock!

 Midsommar 2006
Midsommar 2005

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress