Hera

Fredag, sommarlov

Idag var hela familjen ledig så vi tog en sovmorron, klev upp 9.30.
Sovmorron och sovmorron, Lillbulten hade varit vaken  ett bra tag så vi började dagen med att lägga ut henne i barnvagnen för att sova men vi klev inte upp ur sängen förrän halvtio...
Skönt, jag sjöng den text jag kommer ihåg på sången sommarlov..med bad och sol osv för Hästtjejjen som god morgon revelj men det var inte så uppskattat. Hon var trött, på skolan hade de lånat ett gäng böcker över sommaren, Hästtjejjen lånade 6 Mangaböcker, vilka hon redan läst ut så det är väl en förklaring...

Vi fixade lite utomhus på dagen, det blåser friska vindar vill jag säga... känns otroligt att det var så varmt så vi knappt stod ut för bara någon vecka sedan.

Nu på eftermiddagen skulle jag äntligen till sjukgymnasten

Men vad f............n! Så här blev det.

Eftersom M kom hem redan igår så ringde jag sjukgymnasten i onsdags, jag skulle få komma idag 15:30 istället för på måndag. Laddade för det hela dagen igen, äntligen skulle jag bli kvitt mitt onda!
M skjutsade ner mig..........sitter och väntar.....väntar........så kom någon människa och säger att han är inte där idag, hon skulle ringt mig men det hade hon ju inte gjort för jag satt ju bevisligen där! Om jag var besviken förra gången så är det bara förnamnet den här gången! Ändra tid kan man göra, jag är flexibel men två gånger på raken...ena gången fick jag veta det en timma innan, andra gången på plats....
Jag tog inte ens en ny tid...men jag måste ju gå till en sjukgymnast...

Det känns som luften gått ur mig....

Nej gott folk, idag  blev det inte mer utan jag ska gå och baka en tårta tills imorgon. Lägger ut receptet på den sedan.

Ha det!/ Hera

Hannah

Ojdu, det blev lång sovmorron ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress