Hera

Semesterrapport för v 27,28

Först två ordspråk!

"Jag har en väldigt stark känsla av att motsatsen till kärlek inte är hat - utan apati"   Leonardo Buscaglia

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret." Okänd


Tänkvärda ord tycker jag!

För övrigt tänker jag inte tråka ut er med en rapport dag för dag men familjen har i alla fall hunnit med ett kort besök hos M:s föräldrar sedan  vidare till Luleå och Boden. Vi har hunnit med massor men mycket var ogjort men det går ju åka fler gånger....

Teknikens hus, Försvarmuseum, Nordpolen (äventyrsbad), Rödbergsfortet, gå på stan i Lule och på vägen hem Storforsen!
Vi har alla haft jättekul, inte Lillbulten kanske men hon har då varit glad och nöjd!

Senaste dagarna har vi vart till kolonin, i helgen var Modern och syster B med familj där också. Broder J med bihang kikade förbi på söndagen. Sedan blev vi kvar ända till idag....Tyvärr inget bra väder men vi har kunnat slappa med gott samvete :-)
En del av oss har haft släng av magsjuka, andra feber...det är bara M och Lillbulten som varit helt intakta!

Storasyster I har fått ett nytt jobb :-) Grattis säger vi här uppe i norr.............och saknar er!

Nu håller vi på att packa ihop för att i slutet på nästa vecka åka ut till svärföräldrarnas stuga, M springer runt med trimmer här ute så gräset sprutar så jag ska gå och dra igång klipparen men först lite bilder!


Så här ser det ut när M fotar mig!
Därför finns det få närbilder/bilder över huvudtaget på mitt ansikte :-)
Antingen är han dålig fotograf eller så tycker han att min rumpa är snyggare än mitt ansikte!

Lång husvagn, två dörrar in! Eller en in och en ut, vem vet?


Ha det!
/ Hera
269399-49

Jenny

Jag tro att Alice är nog det sötaste knyte som finns =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress