Hera

Hur är det nu, ska vi flytta?

Vi har ju starkt funderat på flytta den senaste tiden till Vindelns kommun som jag skrev den 26:e juni här i bloggen. Många undrar nu SKA NI DET, ELLER?

Ja det ska vi och Nej det ska vi inte.

Vi har fortfarande siktet inställt på att göra det någon gång men just nu har jag inget jobb där och vi har inget hus att bo i. Har varit och hört mig för och visat mitt intresse för ett jobb men den tjänsten tillsätts först nästa sommar...

Eftersom jag har jobb :-) och hus att bo i här :-) så avvaktar vi men man vet ju inte när det dyker upp tillfälle för det ena eller andra!

Sedan är vi ju fler än jag och M i familjen... så vi tar en termin i taget!

Så vi får se, vi är precis lika nyfikna som ni på när det blir av!

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress