Hera

YES!
Handlade punchen till julaftonsmorgonen nu i eftermiddags, slutade med att jag fick visa ID på systembolaget!  Smile 

På hemfärden åkte vi upp till Hällnäs för att lämna en igen en tand (!) som en liten gosse tappade när han var här. Blev inbjuden på kaffe med kaka, mycket trevligt var det! Lite dåligt samvete fick jag för jag har inte hälsat på svägerskan på ett tag och hon bor grannars med dessa...men jag har tänkt på henne! Å det vet vi ju alla att det är tanken som räknas!

Nej, nu står hästtjejen och trampar här bredvid, hon vill nog ut och "apa sig" som jag kallar det.

/Hera



Svägerskan

Haha! Vi sitter väl i karantän ännu! *ler* Men har ni inte bacillskräck så är ni välkomna vilken dag som helst... Vi håller ju på att återvända från det förkylningsdöda nu :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress