Hera

Vilken dag!

  Ishalka råder nu på  gårdsplanen, så se upp besökare! Idag har Svägerskan och Räkan vart förbi, det var kul för det var länge sedan jag såg dem sist...trots att vi nu bor nära. Svärföräldrarna svängde även förbi när de kom hem från Umeå med Svärfaderns nya pickis (bil av något märke...en mitsu...kanske?) ursnygg var den i alla fall! Sen har jag och hästtjejen varit i Vindeln, hon gick på ridlektion. Jag tog med mig kameran för att fota och lägga ut bilder men det var så kul att kolla så jag glömde bort mig!

Horseback Riding

De har bra ordnat i stallet här...antar att man tänkt till och satsat lite kulor direkt...det är bra i Stensele med men de har nog fått fixa bästa möjliga av det som funnits... t.ex ridhuset. I Vindeln låg det mer vägg i vägg så att säga...med läktare och "café"...nästan som i ishallen i Big Lake...
Jag utger mig inte för att vara någon expert men bra ridlärare och hästar verkar det också vara så det kändes enbart positivt trots att man gick hem med en räkning för nästa termin på ett par barnbidrag :-) Det tycker jag dock att min Hästtjej är värd (minst)!

Gäsp, nu är jag trött så jag ger mig för kvällen!
/Hera
Lina

I stort sett alla stall som har ridhus har dem "vägg i vägg" förutom vi. Här satsas det ju för dåligt tyvärr :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress