Hera

Röjt runt i sinne :)
Körde upp sista vedkartongerna till stapeln på verandan, nu ha jag fått bort det! Nu ska jag bara elda upp brädstumparna + kapa upp annat bråte där ute för att bli av med det med. Blir väl nåt att pyssla med på mellandagarna för att förbränna lite julmat :-)
  
Konflikter är något jag alltid starkt ogillat, här hemma har vi löst det så att vi säger till direkt. Ingen pardon! Sen får man bli sur men man får sura för sig själv och inte låta det gå ut över de övriga. Är det något så ut med det liksom...

På jobbet upplever i alla fall jag själv att om det är något så försöker jag säga det på ett konstruktivt och schysst sätt. På samma sätt som hemma alltså men med ett annat vokabulär, he he..

När det gäller min familj som jag har mitt ursprung i...så är det sämre...jag är inte van att säga ifrån antar jag...och blir liksom 10 år igen Blushy Girl 2  när konflikter blåser upp där...Är medveten om det så det är väl alltid något...så jag är hoppfull om framtiden :-)

15.00 slutar M i skogen, då åker jag härifrån till "Ranchen" där hans föräldrar bor. Där möts vi, lämnar lillbulten, byter bil, hämtar släp. Hästtjejen ska får vara hos min svägerska. Lite trist att jag missar hästtjejens första ridlektion här...plus luciatåget hon ska gå imorgon i...måste be svägerskan fota! I alla fall, sen drar vi till kolonin för att hämta några saker där. Imorgon blir det Big Lake!

Kram Hera
 Beating Heart 
Anna

Ja det är inte lätt alla gånger..med konflikter alltså =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress