Hera

Härlig lugn söndag.
M är och jobbar, Hästtjejen är hos grannarna och pysslar om deras häst, Lillbulten sover.

Lugn och ro...


...är det just nu i alla fall :-)

Jag har kärrat lite ved, skottat lite fjunsnö. Det är helt underbart här, jag har det så bra. Livet ler verkligen mot en ibland, det har dock hänt att det varit otroligt grinigt med mig. Barnen mår bra, det är det viktigaste för mig!

Min dosa till internetbanken är borta...jag skulle behöva den. Jag har nog inte tappat den, jag är nog inte bestulen men jag vet inte var den är :), givetvis skulle jag behöva den...

Igår hade vi besök av Familjen vi, det var kul!

Over and out!
/Hera

Förresten, vad snygga bloggar alla mina bloggkompisar har skaffat sig!
Anonym

Tjenare tjejen !Trist för oss att ni åker redan men skoj för er !!!Tog vägen förbi Bodarna när vi åkte från Umstan syster och jag ! Var bor ni ??? Det var ju så tomt och kallt i husen vi såg...
Kommer du på vinlotteri på tisdag eller ska vi köpa en flarra från dig ;-)) ? Ha det gott bönan och hoppas det går bra för er att komma i gång där borta !Kramar !

Hera

Kommer du från Ume så är det andra huset på höger sida...uppe på en backe :)...hoppar över vinlotteriet. Lycka till! Stannapanna?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress