Hera

Mums, äntligen!
Åh vad det var kul att träffa morsorna igen på Akkan, det är än så länge morsor. Inga farsor men de dyker väl upp så småningom, kanske...
Lånade hem en bok på vägen hem + handlade hem lite mild havrevälling. Jag börjar blanda ut modersmjölksersättningen med det nu till en början. Det är väl hög tid, lillbulten är ju 7 månader nu. 
 
Hon har inte varit så förtjust i att äta gröt och så men igår köpte jag även hem någon slags fruktblandning och serverade även det nu på morgonen. Med gröten alltså och dååååå mums vad gott det blev, det var bara att sleva in!

Kul :-)   Roll 
lite glädjer en småbarnsmamma!

Hästtjejjen är hemma idag, på första skoldagen. Trist men hon hade feber igår och jag vill ha hemma henne en dag feberfri innan jag släpper iväg henne. Hon var dålig , jag gick förbi bageriet igår och köpte en bakelse till henne eftersom hon var så sjuk ( M brukar säga att det är bra med ren energi när man är sjuk :-)   ) men hon åt bara någon tugga sedan ville hon inte ha mer. Då är hon sjuk! Det ska jag bara säga.

So long friends!

Nu ska jag gå ut en sväng med lillbulten, får se om jag skriver lite ikväll eftersom jag åker bort imorgon!

/Hera
Flossing






Svägerskan

Nä men!!! Va trist att missa första dagen i skolan! Kram hästtjejjen från mig!! Vi ses kanske i helgen! //U P.s. Här är räkan oxå geggig i näsan, men det verkar ALLA vara just nu *suck* D.s.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress