Hera

Förkylt var det här!
Sista dagen i stugan blev lillbulten jättesnorig, det var väl hennes allra första förkylning. Nu har jag och hästtjejjen den...
Hästtjejjen cyklade ändå ner till stallet för en timme sedan, hon är medhjälpare på lektionerna på tisdagar och idag var det första dagen för terminen. Hon ville inte missa det.
Jag däremot har tagit det lugnt, vill ju vara pigg piggelin imorgon då det är lunchardags på Akkan, jag har ju inte varit där på säkert.... 1 1/2 månad. Enda aktivitet idag har varit ett besök hos veterinären för vaccination av katten.

See you!
/Hera

Anna Henriksson

Här har du två med super förkylning,så inget akkan nu heller!! Fy vad less man kan bli! Jag hde ju lääääängtat =) Men vill ej smitta er andra med dessa elaka ting!

Anna Henriksson

Ja jag hoppas att det går bättre då! Jo visst var det på bibblan nästa träff skulle vara?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress